25/09/2010

News Roundup #2

kolejne mini podsumowanie najciekawszych newsów z ostatnich tygodni września.

1) nowy wizerunek Dante - Ninja Theory przedstawiło swoją wizję kultowego bohatera. Zmieniony design kompletnie oderwany od tego do czego przywykli gracze. Cała sprawa ciągle wzbudza wielkie kontrowersje. Osobiście znacznie bardziej martwi mnie to jak Ninja Theory poradzi sobie z systemem walki - demo Enslaved wcale nie nastroiło mnie optymistycznie kiedy chodzi o nowe DMC.

2) zapowiedziano wydanie Team ICO Collection (pack zawierający ICO oraz Shadow of the Colossus). Zobaczymy nie tylko grafikę podbitą do HD, ale gra będzie także wspierać wyświetlanie obrazu w 3D.

3) Civ V trafiła na półki sklepowe - póki co zagrałem tylko w demo, ale wrażenia mam jak najbardziej pozytywne. Szkoda, że zrezygnowano z religii i niewiele zmieniono kiedy chodzi o dyplomację, ale nowa gra Sid'a Meier'a zachowała swój uzależniający gameplay.

4) Project Milo prawdopodobnie skasowany - ta aplikacja (gra?) stworzyła tak naprawdę zjawisko Kinecta/Natala. Najpierw był zachwyt, później przechwałki, a następnie studzenie zapałów (to tylko prezentacja konceptu) i w końcu coraz więcej plotek o skasowaniu projektu. Lionhead Studios odmawia komentarza, a moją opinię na temat Kinecta możecie przeczytać w jednym z pierwszych tekstów opublikowanych na blogu ---> The way you Move

No comments:

Post a Comment