22/09/2013

reaktywacja bloga!

Czy może być lepszy moment na reaktywacje bloga niż nadchodzące premiery konsol next-gen? Co więcej na początku września na mojej Vicie licznik kilometrów pokazał ponad 40 tys. co znaczy, że z handheldem Sony przejechałem już dookoła świata.

Skoro reaktywacja to trzeba się roliczyć z dotychczasowym materiałem. Patrząc na wcześniejsze wpisy widzę, że nie zamieściłem nic z WGC nie licząc shortów z tweetera. Po WGC pojechałem jeszcze na Burse i postanowiłem, że nie będę już jeździł na turnieje. Przez ostatnie 2 lata praktycznie stałem w miejscu kiedy chodzi o Street Fightera, a WGC pokazało jak bardzo gra się rozwineła. Także trzeba było spojrzeć wstecz i przyznać się przed samym sobą, że lepiej już nie będzie. Decyzja trudna bo ciągle pamiętam moje pierwsze turnieje i pasję która sprawiła, że zjeździłem kawałek świata żeby brać udział w turniejach. To że byłem pierwszym Polakiem na WGC i na EVO to żaden wyczyn zwlaszcza z moim skillem, ale masa ludzi których poznałem dzięki temu to wspaniała sprawa.
Oczywiście nadal gram ale teraz ograniczam się do online lobby w piątki gdzie z grupą casualowych graczy gramy, pijemy i komentujemy. Także jeszcze w tym roku po raz pierwszy od dłuższego czasu ominie mnie kilka eventów bijatykowych - w tym MFKiG w Łodzi oraz włocławska Bursa.

To o czym chciałbym nadal pisać to oczywiście nowe konsole - planuje kupić PS4 w dniu premiery chociaż nie wiem na tę chwilę jaką grę chciałbym kupić w zestawie. Podejrzewam, że padnie na Watch Dogs chociaż spodziewam się dokładnie tego samego co w przypadku serii Assassin's Creed czyli słabej fabuły i nudnej, nie wymagającej rozgrywki).

Przez kolejne 2 miesiące chciałbym także nadrobić zaległości growe:

1) The Last of Us
2) Mass Effect (nie miałem okazji grać w pierwszą część ale chętnie odświeżyłbym całą trylogię)
3) Metal Gear Solid Legacy Collection (kupiłem używaną kopię MGS4 pare lat temu i do dzisiaj tego żałuje)
4) Dragon's Crown (Vita)
5) Hotline Miami (Vita)
6) GTA V (myślałem, że poczekam do wydania jakiejś wersji GOTY, ale wolałbym jednak mieć tę grę za sobą jeszcze przed premierą PS4).



No comments:

Post a Comment