28/02/2013

World Games Cup 2013

Od srody jestem w Cannes czekajac na piatek i start WGC. Turniej reklamowany jako 'najstarszy' i 'najwiekszy' w Europie. To moja druga wizyta w Cannes i patrzac na info od organizatorow ciesza mnie zmiany w stosunku do edycji z 2011.
To co najwazniejsze: 
1) brak character locka czyli nie musze z gory deklarowac jaka postacia bede gral.
2) wiecej graczy spoza Europy - reprezentacje dla kazdej z gier festiwalu.
3) stream w jez. angielskim - tutaj licze tez ze latwiej bedzie sie porozumiec na miejscu.
4) system best of 3 - w 2011 byla tylko jedna walka w fazie grupowej

Cannes przywitalo nas swietna pogoda. Nie mam laptopa takze staram sie postowac na Vicie i telefonie takze musicie mi wybaczyc chaotyczne wpisy. Musze jeszcze rozgryzc dodawanie zdjec, ale ogolnie doceniam tweetera :)

No comments:

Post a Comment