06/07/2014

[UPDATE] Turnieje Ultra Street Fighter IV - Sierpien

Za tydzień startuje EVO, a ja właśnie skończyłem bookowanie lotów i hoteli na wyjazdy w sierpniu. Podejrzewam, że to ostatnia próba dla mnie żeby sprawdzić czy jeszcze potrafię przyłożyć się do poważnej gry. Mając na uwadze prawię dwuletnią przerwę podejrzewam, że czekają mnie srogie baty :)


Przed tymi eventami jeszcze postaram się wziąć udział w turnieju w USFIV na konwencie anime Animatsuri w Wawie (przyszła sobota - 12/07 - LINK) . Raczej nie spodziewam się wielu graczy, ale tak czy inaczej chciałem zobaczyć jakieś nowe komiksy także przy okazji można zagrać w turniejowym settingu.

UPDATE

Turniej Ultry na Animatsuri wygrany do tego żenujące odpadnięcie w półfinale drabinki przegranych zarówno w TTT2 jak i Soul Calibur V

Nagroda pocieszenia od Nero


Na pierwszy ogień idzie Praga i Czech Arcade International.
Data: 8-11 Sierpień
http://international.czecharcade.com



Na tę chwilę lista uczestników to przede wszystkim lokalni gracze + PL i GER. Oprócz Street Fightera gry turniejowe to TTT2, MvC3, KoFXIII i VF5
To będzie moja trzecia podróż do Pragi i drugi turniej w Czechach. Co więcej to pierwszy turniej w którym wezmę udział od półtora roku (ostatni turniej na którym grałem to World Games Cup w w lutym 2013) i pierwsze poważne granie w Ultre. Także całkiem fajny i symboliczny setting i postaram się przygotować do tego turnieju najlepiej jak to możliwe.

Dwa tygodnie później startuje VSFighting 4 w Birmingham
Data: 23-24 Sierpień
http://www.vsfighting.com


Ten turniej jest częścią Capcom Pro Tour także można spodziewać się czołówki graczy nie tylko z UK, ale także z całej Europy i reszty świata. Gry turniejowe to: USF4, Injustice, SSFIIT, TTT2 oraz MvC3. Ten turniej to dla mnie pretekst żeby znowu spotkać się z Shady Crew i będę zadowolony jeśli uda się wygrać parę walk.

Także całkiem fajne dwa weekendy w Sierpniu które w jakiś tam sposób zweryfikują czy jestem w stanie wrócić przynajmniej na ten poziom średniaka w Street Fightera. Dużo pracy i dużo trenowania żeby pozbyć się pijackich nawyków i swobodnego podejścia do gry które wyrobiłem sobie przez kilkanaście miesięcy grania wyłącznie w piątki.

No comments:

Post a Comment