14/11/2013

W oczekiwaniu na PS4

Szybki wpis w celu odnotowania kilku faktów:


1) Oficjalna premiera PS4 już jutro... w Stanach (15.11)

2) Sporo informacji na temat niedziałających konsol - wygląda to na problemy z portem HDMI. Oczywiście naprawa/wymiana jest możliwa w ramach 12 miesięcznej gwarancji, ale w preorderach nie chodzi o to, żeby po otwarciu pudła czekać kolejne 7-14 dni aż sprzęt zostanie naprawiony/wymieniony.

3) Szybkie sprawdzenie w kilku sklepach w Warszawie pare tygodni temu wskazywało na to, że mało który dostawca (czy to sklepy z grami czy sieciówki RTV) wie ile PS4 będzie dostępnych na naszym rynku. Każda strona uprzedza, że od kilku miesięcy preorder nie gwarantuje dostępności sprzętu w dniu premiery.

4) PS4 "giba się" gdy stawiamy je na prostym podłożu - nie wiem czy to dotyczy wszystkich konsol czy to jest defekt określonej partii urządzeń (staram się nie oglądać unboxingów tak, żeby Jankesi nie zepsuli mi radochy).

5) Kilka funkcji takich jak odtwarzanie muzyki (mps3), filmy 3D Blu-ray czy możliwość "zawieszenia" sesji w trakcie gry nie będzie dostępnych na starcie natomiast pojawią się wraz z kolejnymi patchami.

6) Patrząc na oceny - najlepszym exclusivem na PS4 jest Killzone: Shadow Fall (nie ma niespodzianek), a najlepszą grą multiplatformową jest Battlefield 4. Dane z metacritic.com nie uwzględniające "wagi lekkiej" czyli Resogun, Flower czy Contrast.

7) Remote Play PS4-Vita działa zaskakująco dobrze według pierwszych relacji. Troche mnie to dziwi bo nie mam zbyt dobrego zdania o wi-fi w Vicie.

Z mojej strony preorder złożyłem bardzo późno, ale zabezpieczyłem sobie wolne w pracy także postaram się wyrwać konsolkę w dniu premiery. Do tego Killzone oraz kamerka tak żeby mieć pełne spectrum możliwości konsoli (streaming, obraz w obrazie bla bla).
Cóż zobaczymy.
Na tę chwilę nadrabiam zaległości PS3 - czyli The Last of Us + gry na Vicie.
No i kończe mój review Vity po dłuższej przygodzie z handheldem Sony.

A jak to wygląda u Was? Jak oceniacie pierwsze newsy?

No comments:

Post a Comment