25/10/2011

Volition 5 - wyniki i media

Wróciłem z Volition 5 gdzie zająłem pierwsze miejsce w turnieju SSFIV:AE. Ogólnie zgodnie z przewidywaniami brać z Polski zdominowała turniej i w sumie na 11 z 12 miejsc na podium (przypominam, że graliśmy oprócz Street Fightera także w Tekkena 6, Mortal Kombat oraz Marvel vs Capcom 3).
Bardzo pozytywna impreza - filmiki z walk oraz zdjęcia można znaleźć na forum czeskiej sceny bijatyk : Czech Arcade Forums
Pierwsze miejsce cieszy, ale nie licząc Wacho z którym gramy przy okazji każdego turnieju to praktycznie nie było konkurencji. Tak czy inaczej bardzo fajny wyjazd i mam nadzieję, że część Czechów przyjedzie także do nas na turnieje. Ja tymczasem powoli zaczynam planowanie wyjazdu na EVO 2012. Spory wydatek, ale z drugiej strony to chyba ostatni moment dla mnie żeby wziąć udział w dużym turnieju :).

[x] update - dodaje zdjęcia pucharu + szklane trofeum za pierwsze miejsce w turnieju SSFIV:AE

No comments:

Post a Comment