13/03/2011

[UPDATE] Fighters Generation

 Turniej w Warszawie się już zakończył - drabinkę i wyniki kiedy chodzi o Tekkena 6 możecie znależć na oficjalnej stronie turnieju. Z rozmów z ludźmi którzy grali wczoraj to turniejowa sobota była jak najbardziej udana.
 Dzisiaj rozegrane zostały turnieje SSFIV i MvC3. Niestety frekwencja była bardzo słaba i liczba graczy w obu turniejach nie przekroczyła dziesiątki... Turniej SSFIV wygrał Hayat (Fei Long, Sagat i Bison), za nim uplasował się Krill (Chun Li, Viper) - na smutnym trzecim miejscu ja (Vega). W MvC3 wygrał Manieq, na drugim skończył Vipe, a czołówkę zamknął Hiruy.
 Dla mnie oznacza to tyle, że czas na poważnie zastanowić się nad grą drugą postacią kiedy chodzi o SSFIV - postaram się przygotować na kolejną Bursę :). Co więcej przegrałem mój jedyny Salty Match w MvC3 z Hiryu (wynik 5:2).
 Ważna do odnotowania rzecz kiedy chodzi o Fighters Generation - miałem okazję sprawdzić demko nowego Mortal Kombat. Co tu dużo mówić - gra bardzo przyjemna i jeśli termin pozwoli to na pewno pojawię się na "Mistrzostwach Polski" które odbędą się pod koniec miesiąca w Warszawie (info wkrótce na blogu).

No comments:

Post a Comment