27/02/2011

WGC - dzień 3

 Ostatni dzień WGC to przede wszystkim rozgrywki turniejowe SSFIV solo. O ile MadCatz series zostawił niesmak kiedy chodzi o organizacje tak tym razem wszystko poszło gładko dzięki wcześniejszemu losowaniu grup i przygotowaniu stanowisk. Największym zgrzytem była informacja, że gramy do jednego zwycięstwa - rzecz conajmniej dziwna i niespotykana jeśli chodzi o rozgrywki turniejowe.
Faza grupowa SSFIV Solo
  Moją grupę (no. 7) możecie zobaczyć we wcześniejszych wpisach - na turnieju nie stawił się VHD. Fazę grupową zakończyłem z mizernym bilansem trzech wygranych i czterech porażek co o dziwo dało mi 3/4 miejsce. Grupa była wyrównana,ale Kurosaki (grający Akumą) kompletnie dominował i wygrał wszystkie walki.
Tejotl vs Yami
   Osobiście najbardziej żałuje walki z Alexem bo grałem kompletną padakę pomimo tego, że Abel to jeden z moich ulubionych matchupów. Wygrałem z Yamim (Boxer), Ky0 (Blanka) oraz Mihawkiem (Dudley). Całość została bardzo szybko rozegrana i w sumie w półtorej godziny faza grupowa została zakończona.
Tejotl vs Mihawk
 W drabince obowiązywał model rozgrywki double elimination (drabinka wygranych i przegranych) - zawodnicy grali do dwóch zwycięstw. W finale drabinki wygranych zmierzyli się Dieminion (Guile) i Ryan Hart (Ryu). Ryan musiał uznać wyższość Amerykanina i został odesłany do drabinki przegranych.
Ryan Hart
 W losers bracket kolejnych przeciwników niszczył Luffy. Francuz grający Rose w świetnym stylu dotarł do finału drabinki przegranych gdzie czekał na niego Ryan Hart. Przy okrzykach publiki Luffy pokonał Ryana tym samym awansując do ścisłego finału. Tutaj warto także wspomnieć o Skatanie, którego akcje Sakurą podkręcały atmosferę na widowni.W finale Dieminion dokończył dzieła wygrywając z Luffym 3 do 1. Wydawało się, że Francuz jeszcze uratuje seta przy stanie 2:1, ale koniec końców to właśnie Amerykanin wykorzystał matchup i kontrolując ostatnią walkę wygrał finał.
 Udało mi się sfilmować wszystkie finały (winners, losers oraz grand final), ale niestety łącze hotelowe nie pozwala mi tego przemielić przez youtube, także linki do filmów wrzucę jutro. A jako bonus wrzucam zdjęcie pięknych hostess na WGC :P
Cosplay WIN!

No comments:

Post a Comment